Projektowanie opakowań

Projektujemy opakowania, oczywiście! Ale przede wszystkim tworzymy relacje pomiędzy klientem i marką.

Mamy ponad 17 lat doświadczenia i bardzo długo moglibyśmy mówić o sobie. Wolimy jednak posłuchać o Twoim produkcie.

Nie musimy opowiadać o naszych opakowaniach. One potrafią sprzedać się same.

Chcesz wyróżnić produkt na półce? Zwiększyć sprzedaż? Odświeżyć opakowanie lub wprowadzić na rynek nowy produkt?

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Zacznijmy współpracę

    Zobacz, w czym możemy Ci pomóc:

    Audyt marki, analiza konkurencji

    Badamy otoczenie konkurencji, obecne trendy i potrzeby komunikacji.

    Naming

    Proponujemy nazwy dla nowych brandów albo selling line dla już istniejących produktów.

    Logo

    Poprawiamy obecny znak lub tworzymy od podstaw wraz z identyfikacją wizualną nowej marki.

    Packaging design i prezentacja

    Prezentujemy różne koncepcje grafiki na wybranych SKU. Zestawiamy nasze projekty z konkurencją, wizualizujemy je na półce.

    Fotografia, rysunek, obiekty 3D

    Sprawnie się poruszamy pośród różnych technik tworzenia obrazu.

    Postprodukcja

    Retuszujemy, podkręcamy kolory, montujemy. Każde zdjęcie, rysunek potrzebuje naszej umiejętności poprawiania rzeczywistości.

    Przygotowanie do druku

    Znamy się na technikach druku. Flexo, Roto, Offset nie są nam obce. Każda z technik ma swoje odmienne wymogi. Wiemy jak współpracować z drukarniami. Robimy to od lat.

    Mockupy opakowań

    Urzeczywistniamy koncepty opakowań do badań konsumenckich. Trzymając w ręku produkt, widząc jego całą grafikę, czując jego ciężar, jesteśmy w stanie najlepiej go ocenić.

    Wizualizacje produktu

    Realistyczne i apetyczne wizualizacje produktu. Łączymy różne techniki: fotografię, rendering 3D, montaże komputerowe.

    Design opakowań nie ma dla nas tajemnic. Zobacz, jakie problemy naszych klientów rozwiązujemy na co dzień.

    Tworzymy opakowania, które sprzedają

    Dobrze zaprojektowane opakowanie jest narzędziem sprzedażowym - wyróżnia się na półce, przyciąga uwagę klienta i wywołuje impuls zakupowy. Design opakowania zwiększa widoczność, atrakcyjność i rozpoznawalność produktu.

    W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku konkurencji, sytuacji danej marki bądź ustalenia strategii w celu stworzenia nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce a potem opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu.

    Czytaj więcej

    Wskazujemy kierunki rozwoju

    Naszą pracę rozpoczynamy od analizy rynku i otoczenia konkurencyjnego. Analizujemy sytuację marki lub tworzymy strategię dla nowego brandu. Myślimy przede wszystkim o marce, ponieważ opakowanie jest tylko nośnikiem brandu.

    W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku konkurencji, sytuacji danej marki bądź ustalenia strategii w celu stworzenia nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce a potem opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu.

    Czytaj więcej

    Nadajemy nowy blask opakowaniom

    Odświeżamy, udoskonalamy, dostosowujemy do obecnych potrzeb i trendów. Doradzamy, czy kontynuować istniejącą identyfikację wizualną, czy też poddać produkt gruntownemu odświeżeniu. Poprawiamy czytelność. Rośnie apetyczność!

    W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku konkurencji, sytuacji danej marki bądź ustalenia strategii w celu stworzenia nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce a potem opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu.

    Czytaj więcej

    Wdrażamy duże serie opakowań

    Mamy doświadczenie w projektowaniu długich serii opakowań. Z sukcesem wprowadziliśmy na rynek linie liczące sobie nawet 70 produktów. Dysponujemy autorską metodologią projektową, która eliminuje błędy i stres.

    W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku konkurencji, sytuacji danej marki bądź ustalenia strategii w celu stworzenia nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce a potem opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu.

    Czytaj więcej

    Tak przebiega realizacja projektu:

    Zaczynamy! 

    Cieszymy się, że wybraliście współpracę z nami. Otrzymujemy od Was email z wstępnymi wytycznymi dotyczącymi projektu. Oddzwaniamy aby dopytać się  i mieć pewność, że wszystko dobrze rozumiemy. Przesyłamy mailem kosztorys na wdrożeniu projektu opakowań. 

    Formalności

    Początek współpracy zaczyna się od akceptacji kosztorysu i podpisania umowy. Przesyłamy brief do wypełnienia lub opieramy się na wytycznych otrzymanych od Was mailem. W przypadku pierwszego zlecenia możemy pobierać zaliczkę na poczet prac projektowych.

    Brief

    Po otrzymaniu briefu na zaprojektowanie opakowań lub projekt etykiet, omawiamy go telefonicznie albo osobiście na spotkaniu. Spotkania są konieczne przy większych pracach: stworzeniu nowej marki, odświeżeniu brandu lub przy wdrożeniach dużych seriach opakowań. Ustalamy termin prezentacji. Przy mniejszych projektach potrzebujemy tydzień na wykonanie koncepcji opakowań, przy większych bardziej skomplikowanych projektach opakowań zajmuje nam to 2-3 tygodnie.

    Przejdź do formularza kontaktowego i zostaw nam namiary do siebie. Opisz w skrócie co potrzebujesz zrealizować. Postaramy się szybko oddzwonić do Państwa odpowiadając na nurtujące Cię pytania dotyczące projektowania opakowań czy projektów etykiet.

    Więcej informacji o projektowaniu opakowań? FAQ. Zapytaj projektanta.