
Projektujemy kalendarze
Kalendarze firmowe wykonywane na zamówienie. Wzmacniamy wizerunek firm, tworzymy grafiki w stylu reklam produktowych, grafiki o charakterze kreatywnym lub artystycznym. Kalendarze wykonujemy w oparciu o indywidualne potrzeby klienta. Nie korzystamy z gotowych szablonów.

Produkcja
Od lat Współpracujemy ze najlepszymi drukarniami i introligatorami. Wiemy komu zlecić produkcie danego typu kalendarza by finalnie otrzymać produkt o najlepszej jakości. Stawiamy na jakość nie na najniższa cenę ponieważ kalendarz ma świetnie wyglądać i ma służyć cały rok.

Jakiego kalendarz potrzebujesz?

Trójdzielne
Klasyczny kalendarz z trzema odrywanymi kalendariami lub mniejsza wersja kalendarz jednodzielny. Wypukła główka w dowolnych wielkościach, plecy druk w pełnym kolorze. Kalendaria klejone lub zawieszane na spiralach.

Planszowe
Formaty od A4 do B1, dowolna ilość stron, zadrukowane jedno lub obustronnie w dowolnej kolorystyce i uszlachetnianiu, wykończone na spirali lub w przypadku jednoplanszowych listwą aluminiowa.

Książkowe
Przygotujemy grafikę na okładkę i skład całego kalendarza z kalendariami indywidualnie zaprojektowanymi. Pomiędzy strony z kalendarzem dodajemy reklamy, zdjęcia, wszystko to co chciałbyś mieć a u innych dostawców nie jest dostępne.

Biurkowe
Ustawiana piramidka z wdrukowaną grafiką i doklejanymi bądź oprawionymi na spirali kalendariami. Każda strona może mieć własną grafikę i dowolnie zaprojektowane kalendaria. Formaty jak w przypadku innych kalendarzy są dobierane wg. uznania klienta.

Planer
Terminarz na biurko z wdrukowaną dowolną grafiką oczywiście zawierającą kalendarz. Zazwyczaj każda strona powiela tę samą grafikę, dając możliwość swobodnego notowanie i planowania zadań na cały rok. Dowolny format, kolorystyka, ilość stron w bloku.

Masz pomysł?
Jeśli szukasz ciekawego rozwiązania na wyróżnienie Twojego kalendarza, to możesz to u nas zrobić.
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i naszych zadaniach
Projektowanie nie ma dla nas tajemnic.
Zobacz, jakie problemy naszych klientów rozwiązujemy na co dzień.
Więcej informacji o projektowaniu opakowań?
FAQ. Zapytaj projektanta.Przede wszystkim najpierw myślimy o marce, a potem o opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu. Praca nad projektem opakowania to skomplikowany proces, który rozpoczynamy od analizy rynku, konkurencji, sytuacji danej marki bądź ustalenia strategii nowego brandu. Najpierw przedstawiamy klientowi brief, który on wypełnia. Brief to lista pytań dotyczących naszego zadania. Omawiamy go najpierw w naszym zespole, później wyjaśniamy wątpliwości z klientem i jeśli mamy jasność co do tego, czego klient oczekuje, zabieramy się za proces projektowy. Nasza praca to usługa polegająca na ubraniu w obraz i słowo idei przedstawiającej osobowość produktu. Praca nad opakowaniem to taniec pomiędzy wykonawcą, czyli nami, a klientem. Nasz klient często wie intuicyjnie, co dla odbiorcy docelowego jest dobre, jak uwarunkowany jest produkt, jakie cechy musi posiadać grafika eksponowana w chłodni, gdzie panuje bałagan i widoczność produktów jest inna niż na półce. Dobrze, jeśli w prezentacji pierwszych koncepcji projektowych uczestniczy duże grono osób zaangażowanych w życie produktu. Nie tylko ludzie z marketingu, prezes, ale i handlowcy, którzy znają realia i są bliżej końcowego odbiorcy, stykają się z produktem w sklepie. Na prezentacji przedstawiamy mock-upy opakowań, by stworzyć symulację końcowego efektu widocznego na półce sklepowej. Zestawiamy nasze propozycje z konkurencyjnymi produktami, oglądamy, rozmawiamy, a przede wszystkim słuchamy reakcji klienta, zapisujemy, a właściwie zapamiętujemy uwagi.
Są dwie możliwości: albo odświeżamy istniejące opakowania (a tak naprawdę wizerunek marki), albo kreujemy nową markę. To drugie trwa znacznie dłużej, bo trzeba uwzględnić czas na opracowanie strategii, stworzenie nazwy, logo. Szata graficzna opakowania jest końcowym etapem większego procesu. Przeciętnie trwa to u nas ok. 2-3 tygodni, czasem dłużej. Szata graficzna opakowania jest końcowym etapem większego procesu. Przeciętnie trwa to u nas ok. 2-3 tygodni, czasem dłużej.
Jedną niezmienną rzeczą jest to, że nie pracujemy za darmo. Uczestniczenie w darmowych przetargach, konkursach nas nie interesuje. Każda szanująca swój dorobek agencja ma takie samo podejście, jak my. Mamy doświadczenie i wdrożyliśmy procesy zapewniające realizację zlecenia dla każdego klienta. Przynależność do Polskiego Klubu Brandingu potwierdza nasze kompetencje. Wracając do stawek, jak wspominaliśmy opakowanie jest ostatnim etapem pracy nad marką. Ciężko jest myśleć wyłącznie o stawce za samo opakowania, na proces jego powstawania składa się znaczenie więcej elementów. Kosztorysując pracę stosujemy indywidualne podejście, z każdym rozmawiamy i ustalamy poziomy stawek satysfakcjonujące obie strony. Ważne jest dla nas, z kim się pracuje, jakie tworzymy relacje z klientami. Zdarza się, że przyjmujemy prace dla małych firm i robimy je po minimalnych stawkach tylko dlatego, że z kimś się polubiliśmy, że ma dobry, prawdziwy produkt. Natomiast jeśli pracujemy nad dużą marką znaną wszystkim Polakom, to stawki rosą w miarę proporcjonalnie od siły marki, nad którą pracujemy. Tacy klienci z racji swojej skali działania wymagają znacznie większego zaangażowania, my też ponosimy większą odpowiedzialność za realizowane zlecenia, więc ceny dla takich klientów są większe.
Zawsze przekazujemy klientowi komplet plików otwartych. Zawierających wszystkie treści z projektu graficznego w wersji pozwalającej na dalszą edycję. Dotyczy to kontr etykiet, zazw produktu czy znaków graficznych i ikon. Elementy grafiki zapisujemy w ogólnodostępnych formatach otwartych a na życzenie klienta zapisanych do wskazanych wersji programów. Pozwala to na dalszą edycję projektów opakowań np. w drukarni.
Projektując opakowania dbamy o bezpieczeństwo klienta zapewniając mu przeniesienie pełnych praw autorskich do zrealizowanych projektów. Prawa autorskie dopisywane są na ostatniej fakturze sprzedaży działa. Klienta automatycznie nabywa do ich prawa po opłaceniu pełnej kwoty brutto. Na potrzeby klienta możemy dodatkowo podpisać umowę o przeniesienie praw własności intelektualnej do projektów opakowań zawierającej dokładnie wypisane zakresy przekazanych praw.
Zakończona praca jest archiwizowana na serwerach w studio oraz dla bezpieczeństwa osadzana na szyfrowanych serwerach w chmurze. Przekazując projekty opakowań do druku przesyłamy link do pobrania kompletu plików z grafiką opakowań w wersji otwartej, link jest ważny przez 14 dni. W sytuacji zgubienia przez klienta plików zawsze udostępniamy mu na życzenie nasze kopie, dostępne są nawet te wersje z przed 20 laty.