Projektujemy kalendarze

Kalendarze firmowe wykonywane na zamówienie. Wzmacniamy wizerunek firm, tworzymy grafiki w stylu reklam produktowych, grafiki o charakterze kreatywnym lub artystycznym. Kalendarze wykonujemy w oparciu o indywidualne potrzeby klienta. Nie korzystamy z gotowych szablonów.

Produkcja

Od lat Współpracujemy ze najlepszymi drukarniami i introligatorami. Wiemy komu zlecić produkcie danego typu kalendarza by finalnie otrzymać produkt o najlepszej jakości. Stawiamy na jakość nie na najniższa cenę ponieważ kalendarz ma świetnie wyglądać i ma służyć cały rok.

Jakiego kalendarz potrzebujesz?

Projekt opakowania z unikalnym logo

Trójdzielne

Klasyczny kalendarz z trzema odrywanymi kalendariami lub mniejsza wersja kalendarz jednodzielny. Wypukła główka w dowolnych wielkościach, plecy druk w pełnym kolorze. Kalendaria klejone lub zawieszane na spiralach.

Naming - unikalna nazwa marki na projekcie opakowania produktu

Planszowe

Formaty od A4 do B1, dowolna ilość stron, zadrukowane jedno lub obustronnie w dowolnej kolorystyce i uszlachetnianiu, wykończone na spirali lub w przypadku jednoplanszowych listwą aluminiowa.

Projekt opakowania z unikalnym logo

Książkowe

Przygotujemy grafikę na okładkę i skład całego kalendarza z kalendariami indywidualnie zaprojektowanymi. Pomiędzy strony z kalendarzem dodajemy reklamy, zdjęcia, wszystko to co chciałbyś mieć a u innych dostawców nie jest dostępne.

Packaging czyli projektowanie opakowań

Biurkowe

Ustawiana piramidka z wdrukowaną grafiką i doklejanymi bądź oprawionymi na spirali kalendariami. Każda strona może mieć własną grafikę i dowolnie zaprojektowane kalendaria. Formaty jak w przypadku innych kalendarzy są dobierane wg. uznania klienta.

Fotografia reklamowa - projektowanie opakowań

Planer

Terminarz na biurko z wdrukowaną dowolną grafiką oczywiście zawierającą kalendarz. Zazwyczaj każda strona powiela tę samą grafikę, dając możliwość swobodnego notowanie i planowania zadań na cały rok. Dowolny format, kolorystyka, ilość stron w bloku.

Projektowanie opakowań i postprodukcja

Masz pomysł?

Jeśli szukasz ciekawego rozwiązania na wyróżnienie Twojego kalendarza, to możesz to u nas zrobić.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i naszych zadaniach

    Projektowanie nie ma dla nas tajemnic.

    Zobacz, jakie problemy naszych klientów rozwiązujemy na co dzień.

    Tak przebiega proces projektowania opakowań:

    Zaczynamy! 

    Cieszymy się, że wybraliście współpracę z nami. Otrzymujemy od Was email z wstępnymi wytycznymi dotyczącymi projektu. Oddzwaniamy aby dopytać się i mieć pewność, że wszystko dobrze rozumiemy. Przesyłamy mailem kosztorys na wdrożeniu projektu opakowań. 

    Formalności

    Początek współpracy zaczyna się od akceptacji kosztorysu i podpisania umowy. Przesyłamy brief do wypełnienia lub opieramy się na wytycznych otrzymanych od Was mailem. W przypadku pierwszego zlecenia możemy pobierać zaliczkę na poczet prac projektowych.

    Brief

    Po otrzymaniu briefu na zaprojektowanie opakowań lub projekt etykiet, omawiamy go telefonicznie albo osobiście na spotkaniu. Spotkania są konieczne przy większych pracach: stworzeniu nowej marki, odświeżeniu brandu lub przy wdrożeniach dużych seriach opakowań. Ustalamy termin prezentacji. Przy mniejszych projektach potrzebujemy tydzień na wykonanie koncepcji opakowań, przy większych bardziej skomplikowanych projektach opakowań zajmuje nam to 2-3 tygodnie.

    Prezentacja

    Dobrze, jeśli w pierwszej prezentacji projektów uczestniczy grono osób zaangażowanych w życie produktu, marki. Nie tylko pracownicy marketingu, ale i handlowcy, będący bliżej końcowego odbiorcy. Na prezentacji przedstawiamy mock-upy opakowań, by stworzyć symulację efektu widocznego na półce sklepowej. Zestawiamy nasze propozycje z konkurencją, słuchamy i rozmawiamy o efektach nasze pracy projektowej.

    Poprawki

    Po spotkaniu, wiemy już co się podoba a co nie. Klient w dużej mierze wie, która z prezentowanych propozycji opakowania jest dla niego najlepsza. Na poprawki i dopracowanie grafiki potrzebujemy od 3 do 7 dni. Poprawione projekty opakowań prezentujemy na spotkaniu, przesyłamy mailem albo wysyłamy mocapy opakowań lub boardy z wydrukowanymi wizualizacjami. Po tym etapie projekt zwykle jest wstępnie zatwierdzony. Wynika to z naszego doświadczenia, umiejętności słuchania i talentu projektowego :)

    Wdrożenie

    Zabieramy się za wdrożenie ostatecznej wersji projektu opakowań, co to znaczy? Na otrzymane siatki nanosimy zaakceptowaną grafikę, wprowadzamy wszystkie obligatoryjne teksty, wersje językowe, składy produktów, kody kreskowe ect. Przekładamy grafikę na wszystkie gramatury, robimy warianty smakowe opakowań. Tak finalnie dopracowany projekt odsyłamy do akceptu i sprawdzenia.

    Finalizacja

    Projekt przechodzi do działu przygotowania do druku. Przygotowujemy pliki wg specyfikacji otrzymanej z drukarni. W zależności od technik druku optymalizujemy grafikę i finalnie przygotowujemy pracę do ostatniej drogi wykonując certyfikowane proofy kolorystyczne. Cały ten proces to trudne zadanie wymagające dużego doświadczenia ale jesteśmy specjalistami i wiemy jak dobrze wykonać projekt opakowań.

    Więcej informacji o projektowaniu opakowań?

    FAQ. Zapytaj projektanta.