Kreacja wizerunku marki - BIO Nawóz

Projektowanie opakowań

Oczywiście! To nasza specjalność, ale przede wszystkim zajmujemy się tworzeniem relacji między konsumentami a marką.
Projekt opakowań AMOL-owe
Kreacja marki: logo, nazwa marki, projekt etykiet, key visual - BraciStudio

Dwadzieścia lat w packaging’u

Moglibyśmy bardzo długo mówić o sobie, ale wolimy posłuchać o Twoim produkcie. Taki mamy priorytet.
Projekt linii opakowań serów Turek - BraciStudio
Opracowanie wizerunku marki nawozów FLOROVIT - BraciStudio

Dobre projekty opakowań

Nie potrzebują, by o nich opowiadać. Potrafią sprzedać się same. Nasze są przekonywujące dla milionów Polaków.
Projektowanie opakowań kawy - BraciStudio
Stworzenie marki UpCafe - BraciStudio

Chcesz wyróżnić produkt na półce?

Zwiększyć sprzedać?

Odświeżyć opakowanie?

Stworzyć i wprowadzić na rynek nową markę?

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i naszych zadaniach

[contact-form-7 id="88" title="Formularz główny"]

Zobacz, w czym możemy Ci pomóc:

Projektowanie opakowań i analiza marki

Audyt marki, analiza konkurencji

Badamy otoczenie konkurencji, obecne trendy i potrzeby komunikacji.

Naming - unikalna nazwa marki na projekcie opakowania produktu

Naming

Proponujemy nazwy dla nowych brandów albo selling line dla już istniejących produktów.

Projekt opakowania z unikalnym logo

Logo

Poprawiamy obecny znak lub tworzymy od podstaw wraz z identyfikacją wizualną nowej marki.

Packaging czyli projektowanie opakowań

Packaging design i prezentacja

Prezentujemy różne koncepcje grafiki na wybranych SKU. Zestawiamy nasze projekty z konkurencją, wizualizujemy je na półce.

Fotografia reklamowa - projektowanie opakowań

Fotografia, rysunek, obiekty 3D

Sprawnie się poruszamy pośród różnych technik tworzenia obrazu.

Projektowanie opakowań i postprodukcja

Postprodukcja

Retuszujemy, podkręcamy kolory, montujemy. Każde zdjęcie, rysunek potrzebuje naszej umiejętności poprawiania rzeczywistości.

Wykonamy projekt opakowania i przygotowanie do druku

Przygotowanie do druku

Znamy się na technikach druku. Flexo, Roto, Offset nie są nam obce. Każda z technik ma swoje odmienne wymogi. Wiemy jak współpracować z drukarniami. Robimy to od lat.

Mockup jak ładnie pokazać projekt opakowania

Mockupy opakowań

Urzeczywistniamy koncepty opakowań do badań konsumenckich. Trzymając w ręku produkt, widząc jego całą grafikę, czując jego ciężar, jesteśmy w stanie najlepiej go ocenić.

Projekt opakowań - atrakcyjna wizualizacja produktu

Wizualizacje produktu

Realistyczne i apetyczne wizualizacje produktu. Łączymy różne techniki: fotografię, rendering 3D, montaże komputerowe.

Projektowanie opakowań nie ma dla nas tajemnic.

Zobacz, jakie problemy naszych klientów rozwiązujemy na co dzień.

Tworzymy opakowania, które sprzedają

Dobrze zaprojektowane opakowanie jest narzędziem sprzedażowym - wyróżnia się na półce, przyciąga uwagę klienta i wywołuje impuls zakupowy. Design opakowania zwiększa widoczność, atrakcyjność i rozpoznawalność produktu.

Zajmujemy się projektowaniem opakowań

W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku, przestudiowania działań konkurencji, rozpoznania sytuacji danej marki, bądź ustalenia strategicznych założeń przy tworzeniu nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce, a potem o opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu. W dzisiejszych realiach projektowanie opakowań jest skomplikowanym procesem, który rozpoczyna się od analizy rynku, przestudiowania działań konkurencji, rozpoznania sytuacji danej marki, bądź ustalenia strategicznych założeń przy tworzeniu nowego brandu. Przede wszystkim myślimy najpierw o marce, a potem o opakowaniu. Ono jest tylko nośnikiem brandu. Nasze zadanie polega na ubraniu w obraz i słowo idei wyrażającej osobowość produktu w sposób pociągający dla konsumenta. Praca nad opakowaniem jest zawsze współtworzeniem, współpracą pomiędzy nami a klientem. Nasz klient jako zamawiający często intuicyjnie wie, co dla odbiorcy docelowego jest dobre i jak uwarunkowany jest produkt. Dzięki temu łatwiej wskazać cechy, jakimi musi charakteryzować się grafika. Na przykład wtedy, gdy ekspozycja produktu odbywa się w chłodni, gdzie widoczność produktów jest inna niż na półce. Często na spotkaniach powtarzamy klientom, że opakowanie to nie tylko obrazki. Dobrze zaprojektowanie opakowanie to narzędzie sprzedaży, jest nośnikiem informacji o produkcie, wyraża emocje i daje wiarygodność. Działa jako medium reklamy zachęcając do zakupu.Czytaj więcej

Wskazujemy kierunki rozwoju

Brand, który się nie rozwija, umiera nawet wtedy, gdy jest znany od lat i lubiany przez konsumentów. Rozbudowa marki jest koniecznością, ale musi być dobrze zaplanowana, służąca konsumentom i rozwojowi biznesu klienta.

Projekt opakowania produktu i strategia marki

Z perspektywy lat dostrzegamy, jak duże przemiany zaszły w portfolio produktów naszych klientów. Paradoksalnie wielu konsumentom wydaje się, że kupują to, co kupowali od tak zwanego zawsze. I w tym właśnie rzecz, żeby marka o ugruntowanej pozycji pozostawała cały czas sobą, jednocześnie skrzętnie wyzyskując pojawiające się nowe możliwości.Z perspektywy lat dostrzegamy, jak duże przemiany zaszły w portfolio produktów naszych klientów. Paradoksalnie wielu konsumentom wydaje się, że kupują to, co kupowali od tak zwanego zawsze. I w tym właśnie rzecz, żeby marka o ugruntowanej pozycji pozostawała cały czas sobą, jednocześnie skrzętnie wyzyskując pojawiające się nowe możliwości.
Zgromadzone doświadczenie służy nam do planowania rozwoju brandów i tworzenia nowych. Rozszerzenie marki o nowe produkty to ciekawa, ale odpowiedzialna praca. Wprowadzanie na rynek nowego wariantu nie może zaszkodzić tym, które już istnieją. Tylko duże doświadczenie i życzliwa komunikacja z klientem pozwala zaprojektować skuteczną mapę rozwoju brandu, która jest niezbędna, aby spośród wielu dróg wybrać tę, która prowadzi do sukcesu.
Czytaj więcej

Nadajemy nowy blask opakowaniom

Odświeżamy, udoskonalamy, dostosowujemy do obecnych potrzeb i trendów. Doradzamy, czy kontynuować istniejącą identyfikację wizualną, czy też poddać produkt gruntownemu odświeżeniu. Poprawiamy czytelność. Rośnie apetyczność!

Projekt opakowania a sprzedaż produktu

Rewitalizacja projektu opakowań ma tylko jeden cel - zwiększenie atrakcyjności produktu. Nawet jeśli zmiany są tylko kosmetyczne, mają niebagatelne znaczenie. To, co kilka lat temu wydawało się doskonałą realizacją, okazuje się warte poprawienia. Rywalizacja rynkowa sprawia, że wszyscy producenci wykorzystują każdy możliwy sposób, aby zdobyć przychylność konsumenta. Prowadzi to do częstych modyfikacji opakowań konkurencji.Rewitalizacja projektu opakowań ma tylko jeden cel - zwiększenie atrakcyjności produktu. Nawet jeśli zmiany są tylko kosmetyczne, mają niebagatelne znaczenie. To, co kilka lat temu wydawało się doskonałą realizacją, okazuje się warte poprawienia. Rywalizacja rynkowa sprawia, że wszyscy producenci wykorzystują każdy możliwy sposób, aby zdobyć przychylność konsumenta. Prowadzi to do częstych modyfikacji opakowań konkurencji. Nie można zostawać w tyle, bo nagle nasz do tej pory nowoczesny produkt, będzie postrzegany jako przestarzały. Konsumenci są tylko ludźmi, a ludzie odruchowo wybierają to, co wygląda na świeższe i ładniejsze. Tak jak odruchowo każdy z nas ma ochotę sięgnąć po najapetyczniejszy owoc, pozostawiając na półmisku te mniej atrakcyjne. Dotyczy to w takim samym stopniu opakowań produktów spożywczych, jak i każdych innych.Czytaj więcej

Wdrażamy duże serie opakowań

Mamy doświadczenie w projektowaniu długich serii opakowań. Z sukcesem wprowadziliśmy na rynek linie liczące sobie nawet 70 produktów. Dysponujemy autorską metodologią projektową, która eliminuje błędy i stres.

Projektowanie opakowań dużych marek

Projektowanie opakowań fascynuje nas niezmiennie. Ciągle znajdujemy nowe wyzwania i okazję do potwierdzenia swoich umiejętności i doskonalenia się w designerskim rzemiośle. Stworzenie koncepcji jednego opakowania i doprowadzenie do jego realizacji to skomplikowany proces. Ale prawdziwa sztuką jest wykreowanie i wdrożenie koncepcji całą linii opakowań. Z jednej strony poszczególne produkty muszą się od siebie różnić, aby nabywca nie miał problemu z wyborem odpowiadającego mu wariantu. Z drugiej strony te różnice nie mogą wystawać poza osobowość marki, aby niezależnie od wariantu, gabarytu i fizycznych właściwości opakowania wszystkie pracowały z maksymalną mocą na korzyść marki.Projektowanie opakowań fascynuje nas niezmiennie. Ciągle znajdujemy nowe wyzwania i okazję do potwierdzenia swoich umiejętności i doskonalenia się w designerskim rzemiośle. Stworzenie koncepcji jednego opakowania i doprowadzenie do jego realizacji to skomplikowany proces. Ale prawdziwa sztuką jest wykreowanie i wdrożenie koncepcji całą linii opakowań. Z jednej strony poszczególne produkty muszą się od siebie różnić, aby nabywca nie miał problemu z wyborem odpowiadającego mu wariantu. Z drugiej strony te różnice nie mogą wystawać poza osobowość marki, aby niezależnie od wariantu, gabarytu i fizycznych właściwości opakowania wszystkie pracowały z maksymalną mocą na korzyść marki. Jedność w różnorodności przy pełnej klarowności komunikowania wyróżniających cech poszczególnych wariantów. O to właśnie się staramyi, po efektach sądząc, udaje się nam to założenie zrealizować. I to bez zbędnego stresu. Ponaddwudziestoletnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować autorską metodologię projektowania - na każdym etapie tworzenia i realizacji projektu, wiemy, co robimy i po co to robimy.Czytaj więcej

Tak przebiega proces projektowania opakowań:

Zaczynamy! 

Cieszymy się, że wybraliście współpracę z nami. Otrzymujemy od Was email z wstępnymi wytycznymi dotyczącymi projektu. Oddzwaniamy aby dopytać się i mieć pewność, że wszystko dobrze rozumiemy. Przesyłamy mailem kosztorys na wdrożeniu projektu opakowań. 

Formalności

Początek współpracy zaczyna się od akceptacji kosztorysu i podpisania umowy. Przesyłamy brief do wypełnienia lub opieramy się na wytycznych otrzymanych od Was mailem. W przypadku pierwszego zlecenia możemy pobierać zaliczkę na poczet prac projektowych.

Brief

Po otrzymaniu briefu na zaprojektowanie opakowań lub projekt etykiet, omawiamy go telefonicznie albo osobiście na spotkaniu. Spotkania są konieczne przy większych pracach: stworzeniu nowej marki, odświeżeniu brandu lub przy wdrożeniach dużych seriach opakowań. Ustalamy termin prezentacji. Przy mniejszych projektach potrzebujemy tydzień na wykonanie koncepcji opakowań, przy większych bardziej skomplikowanych projektach opakowań zajmuje nam to 2-3 tygodnie.

Prezentacja

Dobrze, jeśli w pierwszej prezentacji projektów uczestniczy grono osób zaangażowanych w życie produktu, marki. Nie tylko pracownicy marketingu, ale i handlowcy, będący bliżej końcowego odbiorcy. Na prezentacji przedstawiamy mock-upy opakowań, by stworzyć symulację efektu widocznego na półce sklepowej. Zestawiamy nasze propozycje z konkurencją, słuchamy i rozmawiamy o efektach nasze pracy projektowej.

Poprawki

Po spotkaniu, wiemy już co się podoba a co nie. Klient w dużej mierze wie, która z prezentowanych propozycji opakowania jest dla niego najlepsza. Na poprawki i dopracowanie grafiki potrzebujemy od 3 do 7 dni. Poprawione projekty opakowań prezentujemy na spotkaniu, przesyłamy mailem albo wysyłamy mocapy opakowań lub boardy z wydrukowanymi wizualizacjami. Po tym etapie projekt zwykle jest wstępnie zatwierdzony. Wynika to z naszego doświadczenia, umiejętności słuchania i talentu projektowego :)

Wdrożenie

Zabieramy się za wdrożenie ostatecznej wersji projektu opakowań, co to znaczy? Na otrzymane siatki nanosimy zaakceptowaną grafikę, wprowadzamy wszystkie obligatoryjne teksty, wersje językowe, składy produktów, kody kreskowe ect. Przekładamy grafikę na wszystkie gramatury, robimy warianty smakowe opakowań. Tak finalnie dopracowany projekt odsyłamy do akceptu i sprawdzenia.

Finalizacja

Projekt przechodzi do działu przygotowania do druku. Przygotowujemy pliki wg specyfikacji otrzymanej z drukarni. W zależności od technik druku optymalizujemy grafikę i finalnie przygotowujemy pracę do ostatniej drogi wykonując certyfikowane proofy kolorystyczne. Cały ten proces to trudne zadanie wymagające dużego doświadczenia ale jesteśmy specjalistami i wiemy jak dobrze wykonać projekt opakowań.

Przejdź do formularza kontaktowego i zostaw nam namiary do siebie. Opisz w skrócie co potrzebujesz zrealizować. Postaramy się szybko oddzwonić do Państwa odpowiadając na nurtujące Cię pytania dotyczące projektowania opakowań czy projektów etykiet.

Więcej informacji o projektowaniu opakowań?

FAQ. Zapytaj projektanta.